Schema

Öppettider

Måndag till Torsdag  Med Tagg:   05.00 - 22.30
Utan Tagg: 11-13 och 16-20.30
Fredag Med Tagg:   05.00 - 21.00
Utan Tagg: 11-13 och 16-18
Lördag Med Tagg:   06.00 - 20.00
Utan Tagg:  08:30 - 11:30
Söndag Med Tagg:   05.00 - 22.30
Utan Tagg: 10-12 och 15-20.30

Som medlem kan man komma och träna själv på Öppet Gym när som under våra öppettider.

Gruppass

Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag Söndag
09.00 - 09.55
Gruppass
10.30 - 11.25
Familjepass
11.30 - 12.25
Gruppass
11.30 - 12.25
Gruppass
11.30 - 12.25
Gruppass
11.30 - 12.25
Gruppass
11.30 - 12.25
Team WoD
10.00 - 10.55 
Nybörjarepass
 

15.30 - 16.25
Crossfit Teens 

16.30 - 17.25
Gruppass
16.30 - 17.25
Gruppass
16.30 - 17.25
Gruppass
16.30 - 17.25
Gruppass
16.30 - 17.25
Team WOD
16.30 - 17.25
Gruppass
17.30 - 18.25
Gruppass
17.30 - 18.25
Gruppass
17.30 - 18.25
Gruppass
17.30 - 18.25
Gruppass
17.30 - 18.25
Nybörjarepass
18.30 - 19.25
Nybörjarepass
 18.00 - 19.00 
Crossfit Nature
18.30 - 19.25
Mobility
18.30 - 19.25
Nybörjarepass
18.30 - 19.25
Kom-igång-grupp
18.30-19.45
Yoga
18.30 - 19.25 
Nybörjarepass
18.30 - 19.25
Kom-igång-grupp
19.30 - 20.25
Gruppass
19.30 - 20.25
Gruppass
19.30 - 20.25
Gruppass
19.30-20.25
Gruppass

 

Gruppass Dagens WOD, vilken presenteras på hemsidan varje dag.
Kom-igång En kurs man kan boka in sig på där man 2 ggr/vecka under en månad (totalt 8 gånger) introduceras till CrossFit.
Nybörjarpass En lite enklare och kortare variant av dagens pass som har mer fokus på teknik. Passar de som är ren nybörjare eller har bara tränat en kortare tid. OBS: Icke-medlemmar kan boka ett nybörjarpass 1 gång utan att betala för att prova på!
Team WOD Pass där man tränar tillsammans i team, oftast i par, och delar upp övningarna mellan sig. Man kan komma ensam och vi delar in lagen på plats.
Familjepass Enklare pass/övningar som hela familjen kan köra med barn fram 6-12 års åldern.
Crossfit Teens En lite enklare och lite kortare variant av dagens pass som har mer fokus på teknik för tonåringar mellan 13 och 17 år.
Mobility Träning av rörlighet, dvs. flexibilitet, kontroll och styrka i ett utökat rörlighetsomfång. Vi lägger även in skadeförebyggande träning i detta pass.
Crossfit Nature Crossfit/Bootcamp inspirerade träning som kombinerar löpning, kroppsövningar, samt sten, stockar, och sandbags ute. Vi kör från parkering på Vais Torpet i fyllerydskogen.
Yoga Dynamisk och flödande yoga baserat på ashtangayogans första serie. Rörelserna utförs synkroniserat i takt med andningen. Vi övar balans, styrka, smidighet, fokus och närvaro.