Schema

Öppettider

Måndag till Torsdag  Med Tagg:   05.00 - 22.30
Utan Tagg: 11-13 och 16-20.30
Fredag Med Tagg:   05.00 - 21.00
Utan Tagg: 11-13 och 16-18
Lördag Med Tagg:   06.00 - 20.00
Utan Tagg:  08:30 - 11:30
Söndag Med Tagg:   05.00 - 22.30
Utan Tagg: 10-12 och 15-20.30

Som medlem kan man komma och träna själv på Öppet Gym när som under våra öppettider.

Gruppass

Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag Söndag
09.00 - 09.55
Gruppass
10.30 - 11.25
Familjepass
11.30 - 12.25
Gruppass
11.30 - 12.25
Gruppass
11.30 - 12.25
Gruppass
11.30 - 12.25
Gruppass
11.30 - 12.25
Team WoD
10.00 - 10.55 
Nybörjarepass
 
16.30 - 17.25
Gruppass
16.30 - 17.25
Gruppass
16.30 - 17.25
Gruppass
16.30 - 17.25
Gruppass
16.30 - 17.25
Team WOD
16.30 - 17.25
Gruppass
17.30 - 18.25
Gruppass
17.30 - 18.25
Gruppass
17.30 - 18.25
Gruppass
17.30 - 18.25
Gruppass
17.30 - 18.25
Nybörjarepass
18.30 - 19.25
Nybörjarepass
 18.30 - 19.25 
Nybörjarepass
18.30 - 19.25
Mobility
18.30 - 19.25
Nybörjarepass
18.30 - 19.25
Kom-igång-grupp
18.30 - 19.25
Kom-igång-grupp
19.30 - 20.25
Gruppass
20.30-21.45
Yoga
19.30 - 20.25
Gruppass
19.30 - 20.25
Gruppass
19.30-20.25
Gruppass

 

Gruppass Dagens WOD, vilken presenteras på hemsidan varje dag.
Kom-igång En kurs man kan boka in sig på där man 2 ggr/vecka under en månad (totalt 8 gånger) introduceras till CrossFit.
Nybörjarpass En lite enklare och kortare variant av dagens pass som har mer fokus på teknik. Passar de som är ren nybörjare eller har bara tränat en kortare tid. OBS: Icke-medlemmar kan boka ett nybörjarpass 1-2 gånger utan att betala för att prova på!
Team WOD Pass där man tränar tillsammans i team, oftast i par, och delar upp övningarna mellan sig. Man kan komma ensam och vi delar in lagen på plats.
Familjepass Enklare pass/övningar som hela familjen kan köra fram 5 års åldern uppåt.
Weightlifting Pass där vi tränar på Snatch och på Clean & Jerk. Teknikträning, assistansövningar och lyftkomplex.
Mobility Träning av rörlighet, dvs. flexibilitet, kontroll och styrka i ett utökat rörlighetsomfång. Vi lägger även in skadeförebyggande träning i detta pass.
Yoga Dynamisk och flödande yoga baserat på ashtangayogans första serie. Rörelserna utförs synkroniserat i takt med andningen. Vi övar balans, styrka, smidighet, fokus och närvaro.